come on you all let's hear it ;)

Mamma har köpt massa nyttiga goda grejer ! Smoothie, JORDGUBBAR osv. Lycklig tjej hej ! Älskar frukt och bär och gjort sen jag va liten. De fanns en period jag började hata all mat men nu börjar jag gilla mer och mer. De är ju bra :D

ps: Träningen gick super utom en liten olycka, stackarn Vida krya på dig ♥

Juste ! Imorn är jag ledig helt, igentligen är jag ledig för jag ska ha utveklingssamtal men 2 st från klassen hade i tisdags (jag och någon annan) Så är helt ledig men har ju utegångsförbud så ska plugga lite ! :)<3

Kiss this bitch ;* (driiiv)



Kommentarer
Postat av: Malin Sjöblom

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH CP ATT DU HAR UTEGÅNGSFÖRBUD DU KUNDE SOVIT HOS MIG OCH VARIT I MIN SKOLA JU :( ♥♥♥♥

2011-04-06 @ 20:59:56
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0