Bitchen no. 2 in tha house ;)

Tjah! Jenny har träning så ja bloggar lite nu.
Ja är Nathalie och eh ah är Jennys kompis :) ♥
Kom precis hem från Ica Maxi typ. Har ba följt med mamma
för att vi ska färga håret på mig strax. LJUSBRUNT IS THE SHIT!
Vetefan va jag ska skriva :P
I fredags fick jag tandställning sen på kvällen mötte jag Mikkis & Moa
och sen garva Mikkis så jävla mkt så hon la på golvet i centrum
och ja, Moa, Natalia & Klaudia ba stog dära oh garva sen ääh vi känner inte henne ;))
Sen råka hon kasta sin fanta på Natalia och alla ba garva, hahahhaha fyfan va kul det va ♥ <3
Sen råka jag nästan ramla ner i hissen för den va 1m ner när Natalia öppna dörren ja ba shiit.

 Random bild från förra året.. Ja har förändrats lite sen dess...

Såhär ser jag ut nu :)






Aja ska färga håret nu. ^^ 'CIAO ♥ Älskareeey Jenny <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0