platser/stunder jag saknar 2010


tjejer ni vet vilka ni är sätt på låten och bläddra igenom.


Jag hade en bra relation till tjejerna i min klass.

Min minsta kusin lärde sig gå :D

Saknar när jag och  min kusin byggde de där asså de va fett jobbigt men sen på kvällen när vi stog/satt (den va väldigt stor) va de så mysigt med massa tända ljus och vi satt där det va faktiskt ganska varmt. Och drack och snacka skit om folk och snacka om killar.

DM och RM <3

 Min födelsedag i finland

Gagas konsert

när vi köpte huset i spanien Elins landställe (hade inga beskymmer)

När jag och Johanna va barnvakter åt Maja

Dagen vi på bilden va hos issas farmor och farfar och badade i poolen


Sista sommar dagarna i skolan

Här börjar jag gråta allt va så jävla lätt. Inga bekymmer.

Dagen jag aldrig glömmer, då allt var lätt

När vi tog dom här bilderna
Bio utflykerna (flummet efteråt)


Alla förbjudna bilder från sista dagen i 6:an festen hos mig när vi överraska elin :') fyfan va jag saknar

Skolavslutningen när jag och vladi storbölar för att elin skulle sluta :'(

Nätterna i stugan med Inka <3

saknar mina finska pojkar <3


När jag va skit mkt i spanien <3

<3

Började i thunders

Vi va skit mkt med killarna i början av 7:an

Moa (mitten) började i min skola <3

Den här kvällen <3

Köpte min fyllehatt i spanien <3

Och här började allt bara gå neråt

Sen gick mobil + kamera sönder, det vart vinter.

finlandsbåten med johanna <3


Åkte skit mkt snöskoter i finland


Saknar hela 2010 inget kommer slå det. Asså gråter så jävla mkt saknar det så jävla mkt. Allt var så enkelt inga bråk. Jag älskar er så jävla mkt tjejer. Fast nu bråkar vi bara och jag orkar inte längre. *** *** *******. 2011 sämsta året. Hatar det. Det enda som är bra är thunders.



Kommentarer
Postat av: Natha

Har massa minnen från 2010 fast vill egentligen bara glömma det året.. så mkt hände på samma gång. fast vill inte glömma för har så jävla många bra minnen oxo men hoppas att 2011 blir bättre..<3 OMG bora som vanligt i bakgrunder och lyssnar på musik :P

2011-01-25 @ 21:15:04
URL: http://nathas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0