eeh ?

bajs  ([email protected]) om visste du att ?:
du äter heeeeeeela tiden lek inte anorexia barn!'
Aso du vill bara ha uppmärksamhet, din fula fjortis.
DU ÄTER FETT MKT I SKOLAN,du äter jämt godis,klubbor,skräpmat,muffins och annan skit. Du är ALLTID hungrig
IP: 90.224.59.63

Svar: Du vet inte hur jag mår ?! Jag vill inte ha någon jävla uppmärksahet pga min vikt elr något sånt ?! Ja, jag äter för jag vill gå upp i vikt ! Jag mår alltid dåligt när jag äter och nej jag har inte anorexia... Så jag tycker du ska köra upp din jävla åsikt någonstans. Så jävla onödig ! Du känner inte mig du vet inte hur jag känner inte ens mina vänner vet hur jag känner !


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- skit i dom anonyma idioterna!

2011-02-21 @ 19:16:44
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0