guhjasduhjfeddfr

KommentarTid 
lindshe om tack nästan alla <3:
Min favoritläsk är ofc vanilj-cola ! Så fruktansvärt gott Som att stoppa vaniljglass i cola, MUMS! <3
Och den jag ogillar mest måste nog vara fanta, har väldigt svårt för apelsinsmak i både dryck och godis!
KRAM - http://lindshe.blogg.se -

ps, gud va taskiga alla är! skit i dem bara!

Svar: ska smaka det någon gång värkar gott :)<3 Jag bryr mig inte om man inte har något bättre liv en sitta och kommentera något som inte ens är sant på min blogg. Fast dom själva säkert inte ens kan, så aah har man inget liv ;)<3
13 Januari, 19:15  
Felicia om tack nästan alla <3:
hahha aso tro nt att jag nt vet vilken lag du går i.. du går i Thunders, visst? :d hahah ägd!! o btw cheerleading e SÄÄÄMSST, som dig :P HAHAHAHAHAH
IP: 83.251.227.73 ← ip adress kallas det ;) med den kan jag hacka din dator som jag ''BTW'' vet hur man gör nuuu ;) och vadå ägd det är ba läsa alla inlägg jag skirvit haha skit ful. Och jag bryr mig inte om du tycker jag är sämst ;) haha skaffa dig ett LIV ! ;) 

 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

okej förlåt!! snälla hacka nt.. jag tkr nt att du e sämst på nått..sa bara d för att jag e avensjuk :( ville igentligen nt såra dig :( SORRY!! <3333

2011-01-14 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0