,

Beich om dörrar:
Hej! Ni som kanske har följt min blogg tidigare vet att jag ska vara med i en modelltävling. Det är nämligen så att den är idag! I Top Model Worldwide ikväll kommer jag att representera sverige!

Var gärna med i dagens blogg om ni vill tävla om tusentals extrabesökare, länken dit hittar ni nedan.
http://beich.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html

Häng med mig på mina modelläventyr i London!
Kram Bea

Svar: Fett kul ! Kommer de på tv ? :D
27 Mars, 12:34  
Eva om jävla justin bieber:
Haha Jag vet men lite egoistiskt!
Jag hatar honom


Svar: Va menar du med lite egoistisk ? Jag har egna åsikter bara. Inge illa. Alla jobbiga fjortisar gillar honom ;)
26 Mars, 20:12  
Malin  om beroende ?:
JENNY... :( JAG VILL FÖLJA MED NÅGONGÅNG! :( ♥

Svar: Jo jag vet alla vill de Malin du står i kööön ;)<3

Kommentarer
Postat av: elin <3

JAG ÄR INGEN FJORTIS FÖR JA GILLAR HONOM :'(

2011-03-27 @ 16:18:16
URL: http://danci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0